Storytelling vs Branding campagne?

Er spookt al een tijdje een vraag door m’n hoofd. Waar eindigt storytelling en begint een branding campagne. Of gaat het samen.

Is storytelling gewoon een vorm van marketing of gaat het dieper in op menselijke emoties en probeert het een daadwerkelijke verandering in mensen levens op te roepen?

Dit vind ik een prachtig verhaal, of is het een goed uitgedachte branding campagne?
Mijn onderzoek de komende weken zal een antwoord op die vraag zijn. Misschien zal ikzelf ook nog wel met een antwoord komen, waar ik mezelf zie staan als storyteller.

Dit vind ik een echt verhaal:

Dit kan net zo goed een campagne zijn.
Ligt het aan de boodschap de authenticiteit en oprechtheid? De tijd zal het leren…

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers liken dit: