Op Grolsch!

Een authentiek en persoonlijk verhaal van Grolsch op een bierviltje

Op Theo Groen!

Op de man die geen afscheid wilde nemen van die onhandige beugel!

Onze oud-directeur Theo de Groen was geen makkelijke.
Zeker niet voor zijn boekhouders. Die vonden de beugel maar duur.
En de goedkopere kroonkurkfles een beter alternatief.
Daar had Theo dus geen boodschap aan. Grolsch hoort in een beugel.
Punt.
Dat was toen. En dat blijft zo.

Toen ik het verhaal las dacht ik direct: Dit is een echt verhaal. Natuurlijk is het marketing en natuurlijk draait het ook om winst. Maar het gaat om de manier waarop. Dit is een authentiek verhaal dat aansluit bij Grolsch. Geen sausje achteraf, maar kloppend tot in de kern van het bedrijf. Bravo!

Een mooi verhaal dat aansluit op de historie van Grolsch en ook op de hedendaagse campagne.

http://www.grolsch.nl/Home

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers liken dit: