De workshop krijgt steeds meer vorm

Proces
Het wordt zo gaaf! Er vallen steeds meer puzzelstukjes op z’n plaats. Ik heb een methode bedacht om te gaan brainstormen, van heel concreet naar heel abstract (convergeren) en van heel abstract tot heel concreet (divergeren). Via een superheld naar een karakter.

Aankleding
De aankleding is ook belangrijk. De skylobby van de creative factory is al enorm gezellig, maar de machinekamer, waar de teams gaan werken, kon wel wat aankleding gebruiken.
Ik heb zaterdag geweldige tafelkleden gekocht. Rood en paarse picnickleden.
M’n cactussen zet ik neer op tafel.
In de stellingkast, komen boeken en inspirerende beeldjes e.d. te staan.
Aan de muur plak ik inspiratie verhalen en brandstories op.
Aan de muur komen 2 posters te hangen, de ene met brainstormregels en de ander over I’m a firerstarter.
infographic-firestarter

Ik kan niet wachten!

Geef een reactie

